Приема коректно и навременно поръчките на клиентите на “Домашни доставки” по телефона, спазвайки стандартите и процедурите на KFC и политиката на фирма “Самекс” за оптималното задоволяване на клиентите.
Основни предимства
- Гъвкаво работно време на 4, 6 или 8 часа
- Възможност за развитие при равен старт за всеки
- Ваучери за храна
- Електронно и практическо обучение по международни стандарти
- Възможност да доведеш приятел и да получиш паричен бонус
Основни задължения за позицията
- Спазва насоките и изискванията относно стандартите и фирмената политика.
- Отговаря за удовлетворяването на потребностите и изискванията на клиентите, както и за задържането и привличането на нови клиенти.
- Приема поръчките на клиентите, съгласно стандартите.
- Спазва изискванията за сигурност и безопасност на труда.
- Спазва работният график.
- Спазва принципите за екипна работа.
Изисквания
- Средно образование.
- Ползването /владеенето/ на английски език е предимство.
- Лоялност към фирмата.
- Коректност и вежливост във взаимоотношенията с клиенти и колеги.
- Отговорност и оперативност при изпълнение на служебните задължения.
- Умение за работа в екип.
- Комуникативност.