Контролира движението на стоки и пари в ресторанта и отговаря за финансовата ефективност на звеното. Отговаря за прилагането на Правилника за финансова сигурност и дисциплина при работата с парични и стокови ресурси. Организира, ръководи и контролира работата на звено Доставки по домовете в поверената му смяна, спазвайки стандартите и процедурите на KFC и политиката на фирма “Самекс”" ЕООД: за оптималното задоволяване на клиентите.
Основни предимства
- Гъвкаво работно време на 4, 6 или 8 часа
- Възможност за развитие при равен старт за всеки
- Ваучери за храна
- Електронно и практическо обучение по международни стандарти
- Възможност да доведеш приятел и да получиш паричен бонус
Основни задължения за позицията
- Получава, осигурява и контролира количеството и качеството на храните, опаковките и други стоки, необходими за нормалното протичане на работния ден на ресторанта и според рекламната политика на фирмата.
- Води редовно, точно и цялостно ежедневната отчетна документация на ресторанта.
- Извършва планирани парични плащания от ресторанта.
- Извършва ежедневния отчет за стоковата наличност и инвентаризацията.
- Извършва отчет на паричните средства в ресторанта.
- Пряко ангажиран с дейността на звено Домашни доставки в ресторанта.
Изисквания
- Средно образование
- Умение за работа с компютър
- Умение да анализира проблемите и да предлага и взема решения
- Да притежава добри организационни способности
- Умение за работа в екип
- Комуникативност